Wedstrijverslagen

WWNA logo
WWNA blijft ook foutloos in Arnhem
Geplaatst op 07-10-2024 | Categorie: Wedstrijdverslagen | Team: WWNA 1 - Zondag

De mannen van Maikel Amzand hebben ook hun tweede competitiewedstrijd gewonnen. Hoewel er uiteindelijk 3-5 op het scorebord stond kwam WWNA ook tegen Arnhemia niet echt in de problemen.

WWNA logo
WWNA dames doen goede zaken
Geplaatst op 25-09-2024 | Categorie: Wedstrijdverslagen | Team: WWNA VR1 - Zaterdag

Het seizoen 24/25 is al even onderweg voor Dames 1 zaterdag. Begin augustus begonnen zij met de trainingen, niet compleet in verband met nog vele vakanties. Om alvast een beetje wedstrijdritme te krijgen is er gekozen om mee te doen in de beker.

WWNA logo
WWNA schiet uit de startblokken
Geplaatst op 23-09-2024 | Categorie: Wedstrijdverslagen | Team: WWNA 1 - Zondag

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hoezeer van toepassing op de hoofdmacht van WWNA? Of misschien zelfs wel op de gehele vereniging. Na een zwarte periode waarin het eerste elftal een paar seizoenen geleden nog actief was in de derde klasse en na een zware bestuurlijke periode wordt er weer opgekrabbeld aan de Wieselsedwarsweg.